Consultoria de Comunicació per a empreses i institucions / Gabinet de Premsa
Comunicació estratègica / Comunicació de Crisi / Serveis personalitzats
Més de vint-i-cinc anys d'experiència (mitjans de comunicació, comunicació institucional, consultoria de comunicació)

16/5/14

Vichy Catalán etiqueta les seves ampolles amb l'obra de Michelangelo, el geni renaixentista


A partir de les properes setmanes totes les ampolles d'aigua mineral natural carbònica Vichy Catalán lluiran una nova imatge d'inspiració renaixentista. La marca ret homenatge a Michelangelo Buonarroti, un dels màxims exponents del Renaixement italià, en el 450 aniversari de la seva mort. Amb aquest motiu, Vichy Catalán llança una edició limitada d'etiquetes on l'obra artística del geni de la Toscana és la protagonista principal.

L'homenatge de Vichy Catalán a Michelangelo és total, com la seva dimensió artística. Abarca l'etiqueta principal de l'ampolla, la contraetiqueta i el collarí. L'obra pictòrica de l'artista inunda l'etiqueta principal. Dos frescos de la Capella Sixtina, la Sibil·la Líbica a la dreta i la Sibil·la Dèlfica a l'esquerra, perfilen la etiqueta a banda i banda. Les sibil·les –uns personatges profètics de la mitologia grega i romana que vivien en grutes i a la vora de cursos d'aigua– envolten la part central de l'etiqueta, que ocupen el nom de la genuïna Vichy Catalán i el seu logotip històric a la part superior sobre un pilar de marbre que separa les dues figures. Completen la nova etiqueta el medaller de la marca en la part inferior i la llegenda Michelangelo, 450 anys en la part superior esquerra.

La contraetiqueta arrodoneix l'homenatge a Michelangelo mostrant una de les seves obres més famoses i espectaculars: l'escultura del rei David bíblic que es conserva a la Galleria dell'Accademia de Florència. Esculpida en marbre blanc, mesura més de 5 metres d'alçada i pesa prop de 6 tones. Sobre la imatge del David s'hi pot llegir un petit text d'homenatge on es reconeix la universalitat del seu llegat artístic i altres informacions d'interès pels consumidors. El collarí ressalta el nom de la marca sobre un detall pictòric de la Capella Sixtina.

La nova imatge d'estètica renaixentista de l'etiquetatge de Vichy Catalán s'utilitzarà a tota la gamma d'envasos reutilitzables d'1 litre, 500 ml i 250 ml que s'usen en el sector de la restauració, i en els d'1 litre i 250 ml que es comercialitzen en el sector de l'alimentació. Les Sibil·les de Michelangelo també hi seran presents en els packs de sis ampolles de 250 ml. Aquests paquets també incorporen un codi QR que facilita als consumidors l'accés a la informació que emmagatzema el perfil de Facebook de Vichy Catalán.

Recull de premsa: