La nova llauna, de 33 centilitres, manté inalterable la qualitat del genuí Vichy Catalán. El nou envàs de Vichy Catalán incorpora, a més, una tapa especial de plàstic biodegradable i reciclable, que protegeix el contingut de la brutícia i ajuda a preservar el gas natural de l'aigua. Amb la nova llauna de Vichy Catalán, l'empresa pretén cercar nous públics i nous moments de consum, arribar fins on ara no arribava amb l'envàs de vidre.
En el sector de les llaunes, on ja són presents altres categories de productes com els refrescos i les cerveses, la nova llauna de Vichy Catalán pretén posicionar-se com el refresc més saludable. El llançament de Vichy Catalán en llauna respon a una estratègia empresarial molt concreta, de diversificació de productes, i a la necessitat de vendre per altres vies diferents a les tradicionals de la marca.
A més del Vichy Catalán de sempre enllaunat, l'empresa també ha presentat avui una altra primícia, el Vichy Catalán llimona, un nou producte únic al mercat. Un refresc elaborat amb aigua mineral natural Vichy Català i aroma natural de llimona.
El Vichy Catalán llimona no és una llimonada. És el refresc de llimona més natural, refrescant i diferent. Un refresc autèntic, amb personalitat pròpia, amb un bouquet únic i un sabor molt especial, radicalment diferent a tots els refrescos del mercat.
La presentació de totes aquestes novetats va tenir lloc ahir a la discoteca Bling Bling de Barcelona –un dels clubs de moda de la ciutat–, en el decurs d'un acte que ha presentat el popular humorista Pep Plaza, el Guardiola de Crakòvia, que ha ofert a tots els assistents un show exclusiu de monòlegs, imitacions i humor.
Xavier Trias, entre el director general i el conseller delegat de Vichy, Amador Vallmayor i Joan B. Renart |
Pep Plaza durant la seva actuació |
Alguns famosos, com Enric Masip (en la foto amb Renart) també van assistir a la presentació |