La Vanguardia i Cerveses Moritz han signat amb la Fundació Institut Català de la Cuina (FICC) sengles convenis de col·laboració per patrocinar i difondre la campanya Cuina Catalana Patrimoni de la Humanitat: Cadidatura UNESCO 2013. La Vanguardia donarà a conèixer totes les notícies i activitats que es desenvolupin durant la campanya i ajudarà a aconseguir el màxim d'adhesions populars que avalin la candidatura que es presentarà a la UNESCO l'any vinent. En la seva edició digital, el rotatiu també desenvolupa concursos i altres accions de participació relacionades amb el projecte, que també es poden seguir a través de les seves xarxes socials.
Moritz, per la seva part, servirà de difusor i catalitzador de la candidatura fent servir els suports propis de la marca tant per comunicar com per organitzar esdeveniments. Així, la Fàbrica Moritz Barcelona, el Bar Velódromo o altres restaurants clients serviran de plataforma per les accions de la candidatura. Altres suports propis, com les etiquetes de les ampolles de cervesa, també serviran de punt de comunicació i suport. Una altra de les vies potents de comunicació de Moritz són les xarxes socials, a través de les quals la marca realitzarà activitats i concursos durant tota la campanya per donar a conèixer entre el públic més jove la candidatura.Albert Castellón (centre), director general de Moritz, i Pepa Aymamí (directora general de la FICC), signen el conveni de patrocini en presència de Jordi Bort (director general de l'INCAVI) |